Ebook „Zmiany w Ustawie o Prawach Konsumenta”

Zapraszamy Państwa do zapoznania się z naszym najnowszym ebookiem „Zmiany w Ustawie o Prawach Konsumenta”. Publikacja odnosi się do zmian z dnia 25 grudnia 2014 r., które zakazują używania automatycznych systemów wywołujących w celu prowadzenia działań marketingowych oraz używania tzw. telekomunikacyjnych urządzeń końcowych bez wcześniejszej zgody odbiorców, z którymi się kontaktujemy.

Ebook ma na celu ukazanie  obowiązków i zagrożeń związanych ze zmianami oraz ich skuteczne rozwiązanie za pomocą platformy Focus Contact Center, służącej do zarządzania relacjami z klientami poprzez wielokanałową komunikację (telefon, email, www, czat, fax, SMS), efektywne działania sprzedażowe, kompleksową obsługę i budowę wiedzy o klientach.

W ebooku znajdą Państwo:

  • treść nowelizacji ustawy
  • zagrożenia wynikające ze zmian w prawie
  • proces skutecznego zawierania umowy przez telefon oparty – reklamacja i jej przebieg
  • co zyskujesz dzięki zapisowi przeprowadzanych rozmów
  • jakie kary grożą za łamanie ustawy i jak się ich ustrzec
  • porady prawników i ekspertów

 

>> Pobierz darmowy e-book o zmianach w Ustawie o Prawach Konsumenta

Dodaj komentarz