Nowy e-book prezentuje korzyści biznesowe i sposób funkcjonowania wirtualnej centrali telefonicznej, która jest obecnie najpopularniejszym i najintensywniej rozwijanym systemem firmowych central telefonicznych.
Z e-booka dowiesz się:
- co to jest wirtualna centrala telefoniczna?
- czym różni się od tradycyjnej, stacjonarnej centrali?
- czemu wybierają ją dynamicznie rozwijające się firmy?
- w jaki sposób centrala wirtualna pozwala obniżyć koszty telekomunikacyjne?
- jak wybrać odpowiednią centralę wirtualną?
W e-booku poruszono też ZAGADNIENIA SZCZEGÓŁOWE:
1. porównanie kosztów użytkowania central wirtualnych i stacjonarnych,
2. ułatwienia, dzięki wirtualnej centrali, procesów towarzyszących rozwojowi firmy:
- zwiększania zatrudnienia,
- otwierania nowych oddziałów,
- zmiany siedziby,
- praca zdalna.
3. zestawienie szerokiego wachlarza funkcji wirtualnej centrali i możliwości ich konfiguracji.